Så kan det bli!

 Det bidde ingen Zumba för mig idag...

Stackarn kom inte ifrån Milano, (jag skulle iofs kunna tänka mig värre städer att "fastna" i)
Så utbildningen skjuts upp...
Och jag som hade laddat så...

Men, men , bara att ta nya tag och göra något kreativt av den här dagen ändå!
Som att bege sig till stenungsund och ta hand om en ombokad kund!

Gör min sista månad där ute, sen kommer jag att göra naglar hemmavid, så hör av sig om du vill bli nagelfin!

Nytt set naturella 450:-
Nytt set franska/glitter: 500:-
Återbesök 350:-
Manikyr 200:-
Pedikyr 300:-



Akryl Guld Glitter byggda med mall.





Akryl Franska byggda med mall.

maila ditt telnr till mig på [email protected] om du vill boka en tid, så ringer jag upp dig!
Gör även hembesök, utanför Göteborg tillkommer reskostnad.

Ha en underbar dag!
M


Kommentarer
Postat av: Cecilia

men shit vad trist att han inte kom fram.....instruktören... :( men men bättre lycka nästa gång.. :)



kram C

ps. du gör sååå fina naglar....vet inte om jag vågar mig på att prova dock - det håller väl en halvdag sen har jag förstört dem... :(

2010-04-20 @ 10:39:06
Postat av: Malin

Det var en hon;-)



Klart du vågar prova, hållbarheten på det nya materialet är amazing, har haft mina i 4 veckor nu och inget har hänt, bara en utväxt som bara behöver fyllas på snart. Den som vågar...;-)

2010-04-20 @ 12:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0