Min vanliga otur...


Lite Lessen...

Känns som när man var tonåring och hade längtat sjuuukt mycket på att gå på det DÄR discot, och så fick man inte gå.... Kommer ni ihåg känslan?

Kändes som att man skulle missa ALLT och var helt borta ur gänget på Måndag...

Lite så känns det här just nu...

Helgen var tänkt att tillbringas på Sportlife Domkyrkan och en utbildning i Anatomi/fysiologi men barnvakten (svärmor) är sjuk så det blir inget med det.

Känns som att det är ungefär 100:ade gången det händer, men vad gör man?

Det är ju inte direkt så att man ringer en kompis och frågar om denne vill vara barnvakt 9-17, två dagar i rad...?

Så här är det när man inte har så stor familj runt omkring sig...

Känns så himla tråkigt bara för jag hade verkligen sett fram emot den utbildningen, men what to do?

Får väl ta och hitta på något annat kreativt (som innefattar barn) den här helgen också, förra helgen drog vi ju iväg till Skånelandet med det känns väl inte som att vi kan upprepa det... lite dyrt också och  skåningarna har väl annat att göra än att låtas sig våldgästas av galna Götebörgare....

Tar min Snutte (läs Signe), och nattar mig nu..



Usch, nu låter jag som en riktig gnällis, så nu får ni ta och peppa mig lite... ;-) 

//M


Kommentarer
Postat av: Fia

Tråkigt gumman! Du får lära upp mig så jag kan sitta barnvakt någon gång i framtiden! ;-) Massa kramar

2010-04-23 @ 21:55:48
URL: http://misssophie77.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin Sandahl

Men älskade vän...klart vi ska få iväg dig lite ändå! Jobbar ju dag idag, men e det konstigt att bara gå imorgon?? Vi tar gärna Signetrollet imorgon! KRAM

2010-04-24 @ 06:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0