Detta var helgen då....




Jag tog Svampbob på bar gärning när han försökte stjäla mina smycken...
För inte så länge sen hittade jag honom bland mina underkläder.
Jag har sagt det förut- Svampbob fyrkant is a pervert!





... Jag och min lilla going var i Slottskogen och oh my god vad jag hatar lekplatsen men vad gör man inte för sitt barn? Efter två timmar på lekplatsen tyckte jag att det var dags för en välförtjänt fika!


Hobbe var med förstås!



...Jag körde ett galet jobbigt Cardio intervall pass på gymmet!
Signe var på Kidz Club och härjade under tiden!




Svettig? Jag? Nänä.....


Den stora hjälten den här veckan/helgen får utan tvekan vara min fina Mattias.
Han har kämpat som en dåre, jobbat 15-16 timmar/dygn och kommer jobba hela natten för att bli färdig till imorgon med ett projekt.


Så nu sitter jag här ännu en kväll i min ensamhet (Lillan sover).
Jag kan verkligen uppskatta att få vara själv, men tycker att det räcker nu!

Puss på er!

M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0