Och det blev en bra dag!




Nu är klockan nane-dags för längesen, och jag sitter som vanligt och bloggar;)

Tack vare er mina fina läsare och vänner, så blev det en bra dag! Alla peppande ord och stöttning, gör mig riktigt glad!


Samtidigt på nåt konstigt sätt skäms jag lite över uppmärksamheten...

Jag har det så himla bra, på många olika sätt, är så tacksam. Över min dotter, min kärlek Mattias, mitt nya lärlingsjobb, Mattias familj som stöttar och hjälper, och ALLA MINA FINA VÄNNER!!

Det finns så många människor som lever i misär och svält. Krig och skit och elände. Jag har lärt mig att inte gräva ner mig i dessa öden och tragedier. För då orkar man liksom inte. Det enda man kan göra är att försöka hjälpa, på något sätt. Mycket eller litet. Stort eller smått.

Men som jag alltid brukar säga, min huvudvärk är min huvudvärk. Och din är din.
Man måste nå botten ibland för att kunna se toppen...

Så tack allihopa för att ni hjälper mig. Då får jag energi att hjälpa andra. Himla bra!

Världens största kram till er alla, speciellt till er som också förlorat någon....

Imorgon blir det en låååång dag, så natti natti!

//M

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är toppen!! Njut av din goa familj!! som jag brukar säga. Kramas mycket!! Alltid!!

2009-09-29 @ 07:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0