Ledig Måndag


Signe leker... Och har klätt på sig själv...Byxorna ut och in, tröjan bakifrån, EN mockasin, pannbandet tvinnat runt hela huvudet, visst é hon duktig?


Söndagsbad...Visst är vi söta?


Sitter vid datorn, skriver, äter frukost och funderar över helgen...
Vi har inte gjort något speciellt, Mattias har jobbat hela helgen så jag och Signe har fått klara oss själva.
I Fredags kväll kom Annelie, vi åt lite ost och kollade på tv, kommer inte ens ihåg vad vi kollade på, det säger väl en del om utbudet...
Ja! Just det, idol var det ju...

I Lördags åkte jag och Signe in till stan och tränade PowerStep, Signe var på Mini-Sats som vanligt, och ville inte gå hem när det var dags! hon ÄLSKAR verkligen Mini-Sats, och tycker förmodligen att mamma kan träna mer och längre.... Tjejerna (och killen) som jobbar där är underbara, de tar hand om barnen och leker och stojar medans jag kan skaka fläsket, hur bra som helst! Tyvärr ska ju vi byta gym nu när Sportlife öppnar här, 500 meter från oss! Det är ju bra att det är nära, men jag tvivlar på att det kommer bli samma kvalité på barnpassningen där...
Pratade med en tränings-konsulent på Allum som stod där och sålde kort till det nya gymmet, och hon sa att det skulle bara vara unga tjejer utan erfarenhet som jobbar där, hur tänker man då?  Att stå och säga en sån sak..Dessutom ska dom bara ha passning för barn över 1 och ett halvt år...Igen, hur tänkte dom där? Partille med omnejd består väl till 90% av barnfamiljer??? Hennes motivering var att det inte går att ha barnpassning med så små barn, om alla börjar skrika samtidigt... Hur kan det komma sig att SATS klarar det hur bra som helst? Där kan du lämna från 3 månaders ålder, dom hämtar föräldern om barnet är ledset eller har gjort i blöjan, inga problem. Kanske klarar dom det så bra för att dom har utbildad personal, vad vet jag...
Du får vad du betalar för, kanske?

Nog om detta,  tänkte ta och tacka för alla fina kommentarer, ni ger mig en kick att fortsätta blogga!
Jag tycker det är så kul att skriva, och det ger mig mycket tillbaka att läsa vad ni tycker!

Tänkte ha en FRÅGE/ÄMNES stund...
Alltså, ni får FRÅGA vad ni vill, också svarar jag...
Ni får också lämna förslag på ÄMNEN som jag ska skriva om...

KUL VA!

SHOOT!

//M


Kommentarer
Postat av: Hanna Laine

Hahahahaha!! Sitter med ett stort smile när jag ser er 2 <3

Och er i badet är ju bara föööör gulligt! Ser Signe framför mig och en super glad Malin som stojar och leker!!! =) Underbart att se! Och tack för att du bjuder på dig själv! Inte allt för många som vågar göra det!

Måste säga att det du säger om barnpassning stämmer bara sååå bra!!

Fortsätt kämpa söta!!

Massa bamse kramar till dig o Signe <3

2009-09-21 @ 09:29:21
Postat av: Anna

Hon e för söt lilla Signe. allas vår favorit!!

2009-09-21 @ 11:43:57
Postat av: Sara Lindberg

STANNA KVAR MALIN! Får inte byta gym...;) Tack för att du och Signe förgyller min vardag! Kram Sara

2009-09-23 @ 09:33:42
URL: http://myboo-sara.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0