Tiden går...

Har varit och hälsat på Marie och Jonas som fått en dotter, Grattis!
Storebror Erik var som vanligt en glad, vild liten kille, han och Signe lekte som aldrig förr!
Dottern har ännu inget namn, så Erik kallar henne "Lilla Gumman", så sött!
Signe var framme och klappade den lilla flera gånger, hon var så försiktig och tittade så...
På ett sätt blir man ju lite sugen att försöka få ett barn till...

Men det har jag inte tid med nu! Har ju ett treårs-mål som ska nås först, sen blir det nog bebi!!!!

Hon var iallafall så otroligt fin den lilla flickan, minns när Signe var nyfödd och tittade på oss med sina kloka, vackra ögon...



Signe 5 dagar...



Signe i magen, Vecka 36



Min lilla blomma 4 månader

Tiden har gått så otroligt fort! På Nyårsdagen blir hon 2 år! Min lilla bebi, 2 år...Galet!


Hoppas ni har en fin Lördag!


Kram M

Kommentarer
Postat av: Linda F

2009-09-26 @ 23:00:03
Postat av: Linda F

Ja herregud vad tiden går fort! Sitter med en fem och ett halvtåring bredvid mig som pratar om att börja skolan nästa år. Va?! Min bebeis, vart tog han vägen?

Ska hälsa på kompisar och deras nyfödda son i morgon, så jag får min bebisdos då i alla fall!

2009-09-26 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0