Back on Track....

Jamen då provar jag att börja blogga igen. Får se om det funkar.

Vill bara uppmärksamma på några små saker:

Bloggen är MIN. Den handlar om MINA tankar och känslor, jag skriver från MITT hjärta. Så enkelt är det.
Om någon tar åt sig är de välkomna att höra av sig och ventilera. Men du, fundera först på VARFÖR du tar åt dig...

KOMMENTERA gärna! Det är liksom det bloggen byggs på; inlägg och kommentarer......

Jag har inget intresse av att bara skriva om "ytliga" saker. Fasader är inte riktigt min grej, jag har levt så hela mitt liv, med ett pokerfejs utan dess like. När jag fick barn insåg jag att det inte är något jag vill föra vidare på min dotter. Paradoxalt nog så jobbar jag med yta, men ändå inte, enligt mig....

Så ni som vill läsa en ÄRLIG, RAK, ibland lite KRASS blogg, är välkommen att följa min!
Ni andra kan läsa nåt annat.

Så. Då var det avklarat!

Välkommen tillbaka mina trogna läsare!
Har saknat er!
Kram//M








Kommentarer
Postat av: Linda F

Och jag som har din blogg som en av mina favoriter har saknat dig. Är dålig på att kommentera, men ska bättra mig, lovar!

Hoppas på härlig läsning på din blogg Malin!

2009-09-20 @ 13:59:24
Postat av: Ulrika G

JA1 You go Girl, vi e många som saknat din blogg Malin! Kramar!

2009-09-20 @ 15:13:43
Postat av: Hanna Laine

Såååå underbart att se och höra dig igen!!!

Ska oxå bättra mig på att kommentera!!!

Ta nu hand dig och din underbara familj <3

Massa kärlek till Er!

Pusss o kraaaam

2009-09-20 @ 16:27:21
Postat av: Anonym

Såja äntligen!! som vi har saknat ditt bloggande.

Nu har jag varit hos bonden och handlat majs!!;)

mums.

Kram till hela familjen

2009-09-20 @ 18:45:47
Postat av: Anonym

Åh vad skönt att se din blogg igång igen - det är ju så en blogg ska skrivas....om de RIKTIGA tankarna...you rock girl!

många kramar



vill så gärna ses - men tiden, den tiden......:(

2009-09-20 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0