Anna Anka...

Vilket skämt.

Nu ska jag vara ärlig och säga att jag inte sett programmen i sin helhet, bara delar.

Ärligt talat, vad är det för nåt?

Och alla som ser detta som största möjliga sensations underhållning,
vad är det för sensation med en kvinna som suger av en man för att få juveler?
Anna Anka är ju helknasig, men hela hypen kring programmet är ännu knasigare...!
Ännu en gång har en blond, trådsmal, (läs utsvulten), plastikopererad kvinna fått massor med uppmärksamhet.

Är det detta vi vill visa våra barn?
Jag tror helt ärligt på att man blir dum i huvudet av att kolla på sånna program, lyssna på såna människor.

Hennes verklighet. Den verkligheten är jävligt långt från min verklighet, och ALLA jag känner.
Hoppas verkligen att ni som tittar på programmet fattar hur freaky hon och hennes omgivning är.

Inte blir man så mycket smartare av att glo på sån skit.

Samtidigt som Plast-Ankan fick speltid på TV3, sändes ett program på SVT, "Älskade, hatade förort".
Jag tänker inte gå in på vad det handlar om, det får ni själva se. Kan bara säga att det innehåller bra mycket mer substans än "Bimbo Tv from hell Vol.170899".

Lite närmare min värld, lite mer värdigt min uppmärksamhet. Jag har ut mer av att sätta mig in i deras verklighet, än Anna Ankas.

Men men, thats me, ni behöver inte tycka och tänka likadant,
JAG ÄR GLAD SÅ LÄNGE MÄNNISKOR RUNT OMKRING MIG TÄNKER ÖVERHUVUDTAGET.

Nämen, så illa är det ju inte!

Eller?

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Sandahl

Tack för de visa orden! Inför bojkott!!!!

2009-09-22 @ 07:17:23
Postat av: Hanna Laine

Håller fullständigt med!! PINSAMT PINSAMT!!

2009-09-22 @ 08:12:38
Postat av: Kajsa

Skönt att se dig blogga igen :) Håller med dig fullständigt. Helt sjukt..

2009-09-22 @ 20:02:16
Postat av: Charlotte

Det mest generande är ju att en gammal estet kompis från Ale är med å producerar det...besviken!...jag har aldrig själv sett det, men att höra om själva programidén är ju skit alltså!

2009-09-25 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0