Till minne.....



Igår fick jag reda på att en gammal vän till mig omkommit i en olycka på SCA pappersbruk i Lilla Edet.
För 7 år sedan reste vi till Thailand ihop med våra sambos.

När jag för 3 årsedan lämnade mitt ex, var hon en av de som aldrig dömde mig.
Hon var egentligen hans kompis från början, och jag var lite "rädd" när vi stötte på varandra efter brytningen.
Men detta var världens mest ärliga tjej, hade hon tyckt något om mig hade hon sagt det!

Många andra snackade skit, men vågade aldrig säga något direkt till mig.

Jag minns henne som rak, ärlig, energisk och med världens härligaste skratt.

Mina tankar och mitt deltagande går till hennes man, familj, vänner, arbetskamrater.

Hjärtat känns tungt idag.

Men det får mig också att försöka att inte ta någonting för givet.
Att ta tillvara på dagen, de små och stora ögonblicken.

//M

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Ja det är verkligen fruktansvärt hur fort det kan gå. Ett göonblicka verk och så har ett liv slockat för gott. Jag hoppas att hon inte fick lida i detta och givetvis tänker vi också på hennes nära och kära!

2009-10-26 @ 15:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0