The man, the child and the star!



Det är inte gay att bada skumbad!

En man som kan slappna av, ta hand om sig själv, lukta gott är bara manligt!

Sådeså Mattias!

Han trodde att alla mina bloggläsare skulle tycka han var omanlig om ni såg detta, men det tycker ni väl inte???

Dessutom har han diskat en monsterdisk idag plus serverat mig té och choklad!

DET kallar jag manligt!

Vill så innerligt att alla ska få uppleva riktig kärlek. En kärlek där man kan dela allt, se på varandra och veta vad man menar utan att säga något. Stötta varandra i allt, leva med varandras brister och skoja om dom...

Älskar dig Matte, ibland är det svårt att hitta tillbaka till varandra och passionen, men vi kämpar på du och jag, det kan ingen ta ifrån oss....


"Mamma övar frisyrer på mig hela tiden nu när hon ska bli frisör"!

Den här lilla mini-människan har blivit fotograferad på dagis idag! Fattar ni hur stort det är?
Min lilla docka....Fattar ni hur svårt det måste vara att få 15 kids i åldern 1-5 att sitta stilla och glo in i kameran samtidigt!?



Tada!

Signe leker primadonna i pälsmössa och lackskor!
Det roligaste är verkligen när hon spärrar upp ögon och säger tada!


Älskar er, min lilla familj!

//M






Kommentarer
Postat av: Anna

Det e manlighet det!!

Håll hårt i honom även när det blåser motvind.

Signe e ju bara för ljuvlig.

Längtar tills jag får krama om er allihop!!



2009-10-08 @ 08:57:01
Postat av: Johanna jojjo

Mysfamilj är vad ni är! Ni verkar ha en fantastisk dotter Malin - hon är ju så söt så man får ont i tänderna!! Jag håller med om att det är manligt, du har träffat en bra karl! Puss och kram Jojjo

2009-10-08 @ 11:22:56
Postat av: Hanna

Ni är bara alldeles Underbara <3

BamseKramar till hela fina familjen!!

Och jag håller med! Helt klart manligt!!!

Goa Goa NI!!!

2009-10-08 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0