Ni e ju för goa!






Tack igen för alla fina kommentarer och mail!

Det är så kul att logga in och se att det kommit nya kommentarer.
Ger mitt liv extra pepp och jag blir motiverad av att dela med mig!

Just nu är jag glad för.....

...att NI finns!
...min lärlingsplats Aqua Hår i Stenungsund, trivs så himla bra!
...Signe är frisk!
...mina nya stövlar! Tack Anette!
...att Jonas, Anna, Pontus och Patrik kommer och hälsar på
om några veckor! Ska bli härligt att träffa dom igen!
...att jag fått en "ny" kompis, Fia. Du är en härlig tjej!


Som sagt, TACK alla fina människor runt omkring mig!

KRAAAAM //M

Kommentarer
Postat av: patric

haha ja det ska bli skönt att träffa er...... patric nt patrik ;)

2009-10-18 @ 21:31:46
Postat av: patric

haha ja det ska bli skönt att träffa er...... patric nt patrik ;)

2009-10-18 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0