Malin+orangetott=SANT!




Åh jag vill bli Orange igen... Trivs inte alls i det här kalla röda...

Jag är VARM, blek och fräknig...

Får se till att ordna upp detta.

Ikväll var jag och tränade Aerobics på mitt älskade SATS för världens bästa Fia.
Grymt pass med grymt bra koreografi, grym musik, och såklart grymt drag!
Rena rama Party-stämningen och rejält svettigt var det därinne!
Träning när den är som bäst!

Har haft lite blogg-torka under helgen.
Vet inte alltid vad jag ska skriva om.
Oftast skriver jag direkt ur hjärtat men när statistiken är så hög som den varit det sista så får jag liksom lite prestationsångest, vad vill mina läsare ha???

Så nu vädjar jag till er alla igen;

VAD ska jag skriva om?

Ställ gärna FRÅGOR till mig!

DO IT!

//M


Kommentarer
Postat av: Maria

Prestationsångest kan verkligen sätta totalt stop för alll kreativitet, har varit med om detta själv..! Men skriv om saker som gjort dig glad idag, saker som berört dig på något sätt exempelvis arg, upprörd, glad, förvånad m.m Goda recept e alltid uppskattat, fler bilder:)



Ja de var bara lite tankar=)

Kram så länge

Maria

2009-10-14 @ 09:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0