Testing Testing...

Provar mig just nu fram om jag verkligen är sugen på att börja skriva lite på bloggen igen...

Nja, nånstans därinne känner jag att det är dags!

Det har hänt ganska mycket sen sist...

 Vi har bakat lussebullar!
 Signe smular jästen...



... och mäter upp socker!



Nu har degen jäst färdigt!




Signe har fått en ny leksak av farmor Anette ( eller Pommo som Signe kallar henne..)!


 En kassa-apparat!!!






Idag har vi bara myst, tog en sväng till lekparken men var inte ute så länge.


Har hållt på och fixa och pyssla här hela dan, gjort i ordning i hallen;
De här ramarna har hängt uppe i ett år ungefär, men bara kort i hälften av dem!



Att det ska vara så svårt att ta tag i vissa saker!
Har ni det också så?

Gjorde iordning lite på min byrå, åh vad jag älskar min byrå!


Har tänt en massa ljus nu på kvällen, det är så mysigt...




Nu har jag lagt Lillan, ska försöka övertala M att kolla på "Twilight" med mig. Jag har inte fattat hypen kring denna film men vill ge den ett försök...

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Julia

It´s good to have you back!

2009-11-29 @ 20:44:39
Postat av: Linda F

Mmm,vad fint ni har det där hemma. Blir lite avundsjuk!

Skönt att kunna läsa liten uppdtaring, har saknat det!

Hoppas att ni har det riktigt bra!

2009-11-29 @ 21:22:33
Postat av: Johanna jojjo

Skönt att du är tillbaka! Oh va fina bilder och det ser ju ut som ni har ett jättemysigt hem!

Vi flyttade ju till hus i Augusti och jag håller med dig om att ibland är det väldigt svårt att få saker gjorda. Kram

2009-11-30 @ 13:43:52
Postat av: Cecilia

Så mysigt med mycket ljus och fina kort - jag vill också ha det så med korten. Har länge tänkt fixa det på väggen upp i trappan - men som du säger...hm, ibland får man inte saker gjorda...men tänkt har jag gjort i alla fall... :)

2009-11-30 @ 18:35:21
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul och se och höra av er igen. Vi saknar er

2009-11-30 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0