så trött!!!

Åh vad jag är trött på dessa människor som alltid ska vara översittare.
Jag är så trött på de som alltid ska prata över huvudet och bakom ryggen, utan ha en aning om att deras så kallade "vänner" baktalar tillbaka.
Hatar attityden att man är så jävla bra själv, så man behöver inte ha överseende och förståelse med andra.

Men jag tror ändå att det kommer slå tillbaka, när du minst anar det.
Fast ändå hoppas jag inte det, vill tro att man ska lära sig ändå, utan den hårda vägen....

För jag vill inte vara arg. Jag vill tycka om.
Bitterhet och arga tankar föder bara ännu mer dåliga tankar.

Så jag hoppar det.

Ska gå och bli glad igen.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0