Mitt lilla hjärta...



Nu har Signe feber igen. Det har ju gått upp och ned det här, från och till.
Fattar inte det här. Först var hon ju förkyld med rejäl hosta men ingen feber för 2 och en halv vecka sen, sen fick hon feber förraveckan, Mattias tog henne till läkaren, men han kollade bara i öronen och halsen, och skickade hem dem....
Sen blev hon ju bra igen, var på dagis mån, tis och ons, men har varit lite "avslagen"...
Så nu inatt fick hon hög feber igen, 39,9.

Har pendlat hela dagen, feber, supp, 40,2  efter 5 timmar, supp igen...

Ringde sjukvårdsupplysningen, som tyckte jag skulle ringa VC för att få en ny tid.
Men dom hade inga tider idag, så jag skulle ringa som imorgon bitti.

Är bara så orolig att det kan vara svininfluensan....

Vad tror ni? Ska man vara orolig? Hon är ju trots allt inte ens två år....

Den här oron...
Jag hade inte den blekaste att man kunde känna sån här oro för en annan människa innan jag fick barn..
Andra som pratade om sina barn som var sjuka tyckte man mest överreagerade, tyckte att det kan väl inte vara så farligt.

Förstår inte hur dom som har barn som är allvarligt sjuka klarar av det.
Fattar inte. Snacka om att bita ihop och vara stark.

Nu sover lilla Prinsessan iallafall, Imorgon SKA jag få en läkartid!

Kram//M




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättemysig blogg du har och mycket trevlig att läsa. Man känner igen sig själv i sin "egen vardag" som småbarnsförälder.



/Åsa (som brukade träna på dina pass på Active Health i L.E)

2009-11-08 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0