Spyor.....

I Onsdags började det. Jag fick jätteont i magen på morgonen, och efter det satte kräkandet igång.
Fortsatte hela dagen, Sova, spy, sova, spy.

Mattias fick såklart komma hem och ta hand om Signe, ingen människa kan ta hand om en unge i det tillståndet.
På Torsdagen kändes det bättre, gick till och med till lekparken med skruttan så hon fick lite frisk luft i sina små lungor.

Men på Fredagen var det dags för spyor igen, inte för mig men för Signe.
Alltså, stackars barn!
Jag önskade hela tiden att det kunde vara jag som var sjuk, dom är så ynkliga de små när de är sjuka!!!
Hon var dålig hela dagen stackarn, men hon drack duktigt hela dagen.

Så nu tror jag väl att det ska vara över, för den här omgången iaf...
Känns som att vi inte har varit annat än sjuka sen i höstas. MAn har dåligt samvete gentemot arbetet; Vård av barn, sjukanmälan. Och allt annat man har dåligt samvete för.
Är så trött på det där och vet det alltför väl, att det bara är att skaka av sig, man kunde inte göra annorlunda, men ändå.

Skulle ju ha "födelsedags-tjejmiddag" ikväll, men det blir av förklarliga skäl inget med det....
Har längtat så efter att bara sitta med mina tjejer o dricka vin o snacka massa goja, men vi får ta det någon annan gång...

Resten av dagen ska jag bara mysa med lilla trollet, hon är extra kramgo så här efter magsjukan, det får man utnyttja!

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0