Min kärlek 2.



Kärlek vid första ögonkastet. Så var det. Trodde aldrig det kunde hända, särskilt inte mig.

Men så var det.

Började älska dig tidigare än vad som är sunt. Inga spel. Inga förställningar.

Bara ren jävla kärlek, förälskelse, ånga på rutorna...

Snabbt blev Lillan till. Jag ångrar mycket i mitt liv, men aldrig det. Att bli gravid efter ett par månader, hur smart e det?

Nu har jag det jag vill ha, behöver.

Dig. Och bara dig. Och Lillan förstås.

Min lilla familj.

Covent Garden Sep-07 Lillan i magen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Och ni är så fina och så rätt för varandra. Det är underbart att se. Stor kram

2009-03-06 @ 09:24:42
Postat av: Jojjo

Malin du är sååå värd allt detta och speciellt underbart är det att du uppskattar det så mycket. Otroligt fina kort och en underbar blogg.



You go girl!

Kram Jojjo

2009-03-06 @ 10:10:24
Postat av: Cecilia

Du har så mycket kärlek i dig Malin och uttrycker det så fint.....Så härligt att se att du hittar rätt i livet....du är såååå värd det!



Många många kramar på dig tjejen

2009-03-07 @ 13:34:11
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0