Tyst...

 

Det är visst inne med ytterkläder inomhus nu...Mössa, gummistövlar, you name it!




Jag kan fortfarande inte prata. Eller jo, det KAN jag, men det låter inte så bra. Dessutom gör det bajs-ont i halsen när jag ska säga något.

Så jag hoppar det, skriver istället.
Det jobbigaste är att min lilla Myra inte riktigt förstår varför mamma bara hesar och viskar...
Det ABSOLUT jobbigaste är att jag måste vara sjukskriven från mina elever, det är inte direkt läge att ha lektioner när man inte kan prata...De små slembollarna jag hostar upp är ju inte direkt lämpliga att smitta på de stackars sommarlovs-törstande eleverna!
Trots att jag inte mår så bra är jag förvånansvärt träningssugen! Sitter och gör träningsschema, det ska bli tuffa grejer när jag blir frisk!
LAURA, är du på eller???

Imorgon ska jag och Anette ha Loppis på Heden, det är nån förening som anordnat detta, (det är inte bara vi alltså).
Vi har lite saker kvar från butiken, jag har även krafsat ihop lite saker hemifrån jag tänkte kränga! Vad gör man inte när man behöver stålar?
Måste hämta ut mina nya glasögon, har ju konstant huvudvärk sen jag tappade bort dom för 3 veckor sedan....
Har hittills inte lyckats krafsa ihop allt, behöver lite sponsring, NÅN????????
Tacksam för alla bidrag.....

Syns på loppis!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KLART JAG E PÅ!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-06 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0