Träningsvärk...

Körde Body-Pump igår. Med mina nya mål och massa vilja tog jag mig igenom passet, dock var jag nästan helt slut efter halva...
Har inte tränat Pump på hur länge som helst, är inget jätte-fan av det, kör ju mest "roliga" pass som Danceaerobics, Step, Dans etc....
Men Body-pumpen är så svinigt BRA för hela kroppen, och ett måste för mig..
Ska försöka köra det regelbundet 1-2ggr i veckan!

Så gissa om jag har träningsvärk....Det är faktiskt inte så illa som jag trodde, trodde det skulle vara värre i benen, men istället har jag en såndär värkande känsla i HELA kroppen, och jag ÄLSKAR det!!!
Det känns verkligen som att man tränat, och det är ju det jag vill!

Efter träningen mötte jag och Signe upp Farmor Anette och Pappa Mattias, så drog vi till Liseberg en sväng! Tänkte se "Lotta på Liseberg", men det var inte så lätt att komma fram och se nånting alls! Så vi gick och åkte Farfars bilar och Kaninresan istället...Signe hade hur kul som helst, ögonen var som tefat när hon sprang runt bland allt det kuliga!









Idag ska jag jobba, sen blir det såklart träning ikväll!

Frukost: 2 kokta ägg, havregrynsgröt (bläää men nyttigt och mycket bra energi) 1 kopp té

Ha en underbar dag, min vän!

PS! Med tanke på min höga statistik här på bloggen det sista, är det väldigt få kommentarer...SKÄRPNING!DS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Malin

Grymt bra jobbat igår med BodyPumpen - jag älskar också träningsvärken dagen efter. UNDERBAR.

Jag ska köra BodyAttack idag - har du provat det? Det är riktigt jobbigt samtidigt som det är väldigt roligt. Man jobbar både med kondition och styrka.

Snart vill jag träffa dig och gärna Signe också - hon är ju så söt så man får hål i tänderna!!

Ha det så bra! Kramis Jojjo



2009-06-23 @ 10:57:58
Postat av: Kajsa

Skall kommentera oftare.. Du skriver så härligt å jag gillar dina fina bilder du lägger in. Kram

2009-06-23 @ 16:02:26
Postat av: farmor

Varför gör jag mig alltid så bra på bild!

2009-08-03 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0