Veckan var ...

Veckan var lång, bra och ganska jobbig...

Hur nu det går ihop...

Den var lång för det att Signe var hos Anette i 3 nätter! Saknade min lilla fis så mycket!
Känns konstigt att ha varit ifrån henne så länge, det kommer nog dröja länge innan det händer igen!
Veckan var Bra för att jag hade en del kunder, och alla verkade vara väldigt nöjda!
Jobbig var den av samma anledning som lång...

Nu är hon hemma iallafall, och idag har vi haft en riktig mys-dag!
Träning på SATS, körde Power-Step och fick kräkkänslor nästan i sista konditionslåten!
Det är bra det, att få köra ut sig fullständigt!!!
Det gör att kvällens kommande intag av chips och dip känns mer berättigat och välförtjänt...!

Efter träningen var jag iallafall nyttig och duktig, åt fil med solroskärnor, pumpakärnor, hasselnötter, mandel, russin och fibergryn!!! Superbra mellis som är mättande och nyttigt!


MUMS!!!

Här är några av veckans naglar:

FÖRE


EFTER:




ZHOCKING ZEBRA!


FLIRTY DAZZLE PINK!



Nu ska jag gosa ner mig i soffan med Matte och chipsen och dippen...

LÖÖÖVE///

M


Kommentarer
Postat av: Cecilia

så vackra naglar du gör - duktiga du



kram

2009-07-19 @ 08:59:34
URL: http://sisselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0