Sunday........

Vaknade 09.30 imorse. Sen sov jag vidare en timme.
Holy fucking otroligt....

Det hör ju inte till vanligheterna att man får sova ut, så det var väldigt uppskattat från oss båda.
Och även fast det är lite tabu att utrycka sig så, så säger jag bara; shit vad det är skönt att vara utan sitt barn !
Nog för att jag saknade henne vidrigt mycket stunden innan vi åkte och hämtade henne, men det var så avkopplande att för en gångs skull äta frukost, duscha, pilla lite här hemma, utan lilla loppan som drar en i byx-benen...

Jag skulle inte vilja vara ifrån henne så ofta, absolut inte över natten, men nån gång ibland är det väldigt skönt...

Inte minst för kärlekslivet....

Om ett tag är det dags för dagis, blandade känslor där....

Imorgon ska vi till SATS och ta tag i träningen. Är LÅNGT ifrån bra i ryggen, men ett pass i gymmet skadar ju inte.
Om inte annat så för Signes skull, hon är ju på Mini-SATS när jag tränar, och har jättekul!
Dessutom behöver Signe träffa lite kompisar och leka av sig, hon behöver det.
Ibland är det nästan att man går till gymmet för hennes skull........

Godnatt!
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0