Helgen i korthet...

Fredag-jobb i skolan och på SAGA, svärmors butik. Mattias och Signe kom upp och hämtade mig, vi gick till kinan i Lilla  Edet och käkade...Var så sanslöst trött-det är mycket som tagit min energi det sista, så känslan av att ha en ledig helg framför sig var skön...

Hela Lördagen slappade jag och lilla Myran, M jobbade till 18.00 så vi var ensamma hemma hela dagen...
Ganska skönt faktiskt att bara dra runt i mys-brallor, städa lite, göra en caffe latte, slösurfa, bygga lego, dra runt Signe i hennes gå-vagn, sova lite middag med Signe....
Var lite sugen på att ta en promenix men med det skit-vädret som var så hoppade jag över!
När M kom hem lagade vi ugnsstekt  lax med en supergod sallad på ruccola, mangold, paprika,rödlök, sockerärtor och 
vinegrette...yummie!



 Chuckie is back!

Idag (Söndag) kom min vän Anna-Karin från Lilla Edet till Göteborg för att träna ett SatsPowerStep tillsammans med mig! Det var öppet hus på alla SATS-anläggningar i Sverige den här helgen! Passet var som vanligt grymt, vi båda var helt färdiga efteråt!
AK är ju instruktör i BodyPump och BodyStep på Sportlife i Trollhättan, så jag var nöjd att jag hållde jämt tempo med henne, hon är ju lite mer vältränad än vad jag är nuförtiden!;)
Efteråt mötte vi upp Mattias och Signe på condecco för en lunchfika, o sen tog vi en tur till Monki, DO och Zara, hittade inget speciellt. Det är en såndär jobbig mellantid nu, inte så mycket nytt o en del rea kvar i butikerna...

Signe har tyvärr varit lite vissen i helgen, och värst har det varit idag.  Hon kliar sig i munnen, blir ledsen och har svårt för att sova, det gör nog ont i munnen på henne, stackarn. Hoppas den/de nya tänderna snart spränger igenom, så vi får tillbaka våran lilla solstråle! Mest för hennes egna skull såklart..

Nu ska jag mysa med min fina Matte, ska försöka lägga mig i tid ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

,,, jo du,, känner verkligen att man lever idag, inte så mycket baksidorna mer i axlar?! och vader,,,efter jag lämnat Er åkte jag till Backaplan in på Wilma, shoppade 2 toppar 1 par shinos i rasande fart, så nu är jag lugn i några dagar till,,,Kram

2009-01-26 @ 10:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0