Dancing in the street....

Har svår abstinens.
Dans-abstinens.
Det var längesen sen sist.
Typ 3 år sedan.
Ni som känner mig vet ju att jag har en bakgrund som dansare och danslärare, jobbar ju med rytmik nu men det är inte RIKTIGT samma sak!

Vill känna känslan av att gå upp på scen och köra 120%, känna hur kroppen svarar med att svettas och efteråt kommer man på att man är sjukt andfådd och behöver andas....

Undrar om jag någonsin kommer att få känna känslan igen...

Egentligen gör det inte så mycket, har underbara minnen som dansen gett mig, men ändå...

Back to reality, Signes tand har sprängt igenom nu, skönt...
Hon är på mycket bättre humör nu, lilla fjanten!

Idag ska vi in till stan, köpa lite nagel-grejer och träna såklart!
Ska köra SATSdans idag, så kanske jag kan stilla lusten litegrann.
Eller så kan jag ju hoppa på mannen ikväll....Vi får se!!!

Så länge; Se, Lyssna & Njut:

http://www.youtube.com/watch?v=cxOlKvvLXP8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0