Tystnad....

Det är så tyst här hemma.
Signe har sovit hos farmor, och jag har sovit tungt, drömt.

Nu är jag ensam, har jobbat lite med mina lektioner, planering.

Det behövs ibland, lite tystnad, koncentration och fokus.
Det är svårt att jobba hemma med ett litet yrväder som fräser runt överallt, så det var bra att få vara själv ett tag.

Anette frågade mig om jag kunde tänka mig att resa ifrån Signe en vecka. ALDRIG.
Finns inte i min värld. En natt kan jag ta. En natt är bra!
Men en vecka!
NEVER!

Så om jag och M ska på kärleks-semester får helt enkelt Signe följa med, tillsammans med sin nanny Anette!

Signe och Anette kommer snart, då ska vi in till stan, leta tyger och så småningom träna!

LOVE M

Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0