Kul i våran koja!

Idag var vi på Öppna förskolan! Det var jättekul, Signe lekte och hade skoj!
Det var Sång och Rytmik en stund, i början var Signe i allmänt chock-tillstånd, men i slutet (lagom till avslappningen, släppte hon loss!
Vi var där tillsammans med Cecilia och hennes dotter Sara, båda två är helt underbara! Cecilia är lugn och trygg, jordnära men ändå rolig! Sara är bara Sara, Supersöt, pigg och ögonen fyllda med bus!

Efter det gick vi några ärenden, käkade lunch med Mattias och Anders, och sen åkte vi hem.
Fick en sån bedrövlig huvudvärk, så jag var tvungen att hoppa över träningen...
Hade nog både ätit och druckit dåligt på förmiddagen, och det märks med en gång på mig, inte slarva!!!

Signe sov middag men vaknade nog av en mardröm, var jätteledsen och vill bara sitta i min famn hela tiden...

Vi försökte få henne på bättre humör med att bygga en koja, och det funkade! I början var hon lite skeptisk men efter att både jag och M suttit i kojan var det helt plötsligt jättekul! Vi gjorde mysigt med plädar och kuddar, och kojan får nog stå kvar ett tag...Jag kan inte påstå att det är så snyggt med en koja i vardagsrummet, men vem bryr sig? Har man skaffat barn får man nog tåla att det står framme lite leksaker...

 Hallå där!

 Kul med koja!



Gjorde iordning naglarna på mig själv igår. snacka om att det är svårt att göra med vänsterhanden!

 Svart och guld! Passar mig...Vad passar dig?


Imorgon ska jag sköta mig så jag kan åka och träna! Vi ska på BVC imorgon också, så får vi se om lillan lagt på sig något sen sist!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0