Febrig liten Loppa...

Har varit hemma från jobbet i skolan idag för v.a.b!
Lilla Signe hade 39 grader i går, riktigt rutten i magen och alldeles vimmelkantig. Hon var något snuvig men inte direkt förkyld så våran gissning är att det är den nya tanden som spökar. Ni som känner våran lilla bestämda dotter vet ju att hon inte direkt är någon gos-unge men i det här tillståndet är hon faktiskt ganska kelig.
Tänk vad ont det gör i en när ens barn är sjukt! Och då är detta förmodligen bara tand-bråk!
Kan inte föreställa mig hur det är om ens barn har en allvarlig sjukdom...
Vill inte tänka så ens, får dåliga tankar, usch.

Ont i munnen...

Trött liten lus

Idag har det varit lite bättre med febern än igår! Jag var iväg en stund och tränade, BodyPump. La på ordentligt med vikter idag och det kändes riktigt bra! Kommer att ha en fin träningsvärk imorgon...
Nu ska jag sätta mig i soffan med min fina Mattias och dricka te!
Kram //M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0