Vänner...

Är så tacksam över alla mina fina vänner,,,

på tre dagar har jag träffat tre fina flickor...

I Måndags träffade jag  min Madde en snabbis, fina goa vackra Madde, Åh vad jag skulle vilja bo nära er! Vad kul vi och våra små troll skulle ha...

I Tisdags fikade jag med Anna-Karin, min AK som jag kan tala om allt med och aldrig behöver känna mig dum.... Du är den mest jordnära, varmhjärtade pudding jag nånsin träffat!

Och ikväll tog jag en "träning och fika" med energisprutan Fia,  Så mycket energi och positiva vibbar den här damen utstrålar! Så glad att vi funnit varandra! (lite töntigt uttryck där, men vi får leva med det)!

En gammal vän, en nygammal vän och en ny!

Vänner är den familjen man väljer... Visst är det så?

Jag är iallafall tacksam över ALLA vänner jag har!
Även om man inte hörs så ofta, eller hinner träffas, så vet jag ändå att ni finns i mitt hjärta!



LOVE Malin



Kommentarer
Postat av: Fia

Söt du är! Är lika glad jag för vår nya vänskap. :-) Kram på dig!

2009-12-13 @ 11:18:18
URL: http://misssophie77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0