Dodis...



Jag har varit lite småkaxig här i höst när ALLA har varit sjuka förutom jag...


Men så när man minst anar det så smäller det på, huvudvärken, halsont, snor i mängder och ont i kroppen som om jag har träningsvärk överallt!

Så ynklig är jag, men försökte iallafall att  stimulera barnet lite idag, med att göra "dodis", som Signe säger!
Vi som inte direkt firar jul, plockar ut godbitarna, alltså GODISET!
Visst  kan man väl dricka glögg och äta knäck till midsommar, men tillochmed jag får nog säga att det passar bättre på vintern!

Tyvärr hade jag ingen kamera hemma när vi tillagade dessa fantastiska godsaker, knäck och kola!
Ska göra små godisburkar med detta i till dagisfröknarna som dom kan mumsa på, som tack för att dom tar hand om våran fina dotter på dagarna. Det är lätt att glömma bort vilket kanon-jobb dom gör!
Men vi har köpt fina band på panduro, så vi ska göra fina små godisburkar vi, så vi har mer att pyssla med imorgon! Ska ta lite kort på vårat pyssel och kanske inspirera er...?

Det är det positiva med denna årstiden, att man kan hitta på mysiga och pyssliga saker inomhus.

Det är så typiskt mig att bli så vansinnigt rastlös när jag är sjuk! Jag ser så framemot nästa år och mitt nya jobb att jag spricker snart! Samtidigt behöver jag öva mycket inför starten, och det kan jag ju inte nu, så då blir jag stressad för det.....

Imorgon är det en ny dag, och då ska jag må bättre!

Puss M



Envis? Jag? Näää, inte då.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0