Äventyr...

Förra Måndagen var jag och Signe hos en gammal kompis till mig och blev fotade!!!!




Jag ville ha bilder där man verkligen kan känna av personligheten, och alla vet ju att dansen har varit en stor del av mitt liv. Också lite av det här "jag tror jag fortfarande kan, kan jag?)



Och här kommer Signes personlighet verkligen fram! Alltid på hugget med en räv bakom örat!



Nyfikna?



Åh vad jag älskar denna lilla flicka. Och jag är hennes mamma! Kan du tänka dig? Det finns inget i mitt liv som jag är så stolt över och glad över som min lilla familj...!



Vilken hand?

För er som undrar så är Mommo på benen igen,,Dom skickade hem henne och berättade också átt det förmodligen inte blir någon pacemaker...! Tydligen verkar det så att hon är för gammal..Får nog ta och undersöka detta lite närmare...!

//M

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så otroligt fina ni är - vad kul att få göra en sån riktig fotosession - lilla sessan är ju bara så bedårande, hon kommer verkligen fram i bilden när hon står bredbent, det är ju bara såååå mycket Signe... :)

kramis

2009-08-06 @ 09:24:10
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Maria

Men vilka fina bilder! Syns att lilla Signe är din dotter:)

2009-08-06 @ 15:26:13
Postat av: Anna

vad ni är fina!! underbara bilder...sådan mamma sådan dotter ;))

2009-08-06 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0