Trött...

Idag är jag trött som en bakfull 20-åring.

Jag har inte varit ute och festat, så det är inte det.
Känner bara just nu att det är mycket som har tagit min energi, och har fått för lite påfyllt.
Man tröttnar ibland när vissa tycks tro att man klarar hur mycket som helst, jag jobbar stenhårt med att inte vara en överdriven prestations-människa, så jag fattar inte hur det kan bli såhär?

En förklaring till min trötthet KAN ju faktiskt vara att vi varit både magsjuka, förkylda och nu dessutom lite pollen-allergi, allt detta på bara ett par veckor.

Men just nu känner jag mig riktigt sliten. Försöker träna ändå för annars PAJAR ryggen, och då är det definitivt kört!

Lite energi fick jag av mina fantastiska 4:or idag, dom är helt underbara! En av killarna sa idag "det här var den bästa lektionen nånsin"! Sånt tar en schleten rytmik-fröken åt sig...!

Nya tag imorgon, jobb i skolan och på Lördag jobb i salongen i Stenungsund!

God natt......//M


Kommentarer
Postat av: kajsa

Visst är det härligt att få lite påfyllning av våra goa elever. Det är det som gör att man faktiskt kan stå ut med att vara lite sliten emellanåt. :) Kram

2009-04-23 @ 22:38:28
Postat av: Anonym

Bryt ihop å kom igen! =) Nu Malin så kör vi..... Solen e framme å du har din härliga familj och sitter i startgroparna för nått stort å roligt! Å jag går gärna med å tränar nu nån dag för det är verkligen dax! xoxo

2009-04-23 @ 23:12:05
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/
Postat av: Nettan

Bryt ihop å kom igen! =) Nu Malin så kör vi..... Solen e framme å du har din härliga familj och sitter i startgroparna för nått stort å roligt! Å jag går gärna med å tränar nu nån dag för det är verkligen dax! xoxo

2009-04-23 @ 23:12:15
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0