Törnrosa.

 
Signe 2 dagar, och ja, det är sant hon heter faktiskt Prinsessan Törnrosa, men det går bra att kalla henne Anette också....

Har skrivit så mycket om människor i mitt liv, som har påverkat mig på olika sätt.
Det har mest varit människor som jag kanske inte direkt umgås eller har i mitt liv just nu.

Så då tänkte jag skriva om en person som finns i mitt liv just nu, och ärligt talat, vad skulle jag göra utan henne???

Hon ställer alltid upp om man ringer och behöver prata, om relations-problem, bebis-bekymmer, vilken-färg-ska-jag-ha-på håret-frågor, rubbet.

Hon ställer alltid upp om jag behöver köras någonstans, Lillan får raskt nya fina skor och kläder om det behövs, Passar Lillan när jag ska bli hårfin/jobba/är sjuk.

Hon är hela familjens lilla nav, dit alla går om det är bekymmer, eller när man vill höra en riktigt dålig historia som är  riktigt dåligt berättad.....

Hon är min svärmor, extra-morsa, kompanjon, och bästa vän.
Vi har våra små duster men inget som inte bara är hälsosamt.

Vet att jag ibland är så dålig på att visa min uppskattning, men det har ju sina anledningar, det med.

VI ÄLSKAR DIG; PRINSESSAN TÖRNROSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0