Min röv....








Mitt komplex...

Egentligen gillar jag den...
Den är musklig, go att ta på, snygg med kläderna på men tyvärr inte utan...!

Som många vet pysslar jag med Galvaniskt SPA, ett system där man "stryker" huden med en liten maskin tilsammans med olika geléer, en helt sanslöst bra grej! Man kan använda den i ansiktet (tar bort rynkor, acne, eksem) och i hårbotten för att få mer hår, och på kroppen för att få bort celluliter, åderbråk, "slapphet" etc.

Jag har nu börjat stryka mig på benen, då mina celluliter är mitt enda komplex!
Ska visa resultat här på bloggen senare!

Apropå komplex och utseende...
Är så vansinnigt trött på denna vikt-hets det har varit det senaste...
Det har det ju varit länge, men nu det sista har det blossat upp helt hysteriskt!

Alla kändisar ska vara pinn-smala, ha size zero, men hur ser dom ut???
De ser ut som magra tolvåringar hela bunten, och inte ser dom fräscha ut iallafall!
Stackars människor!

Vad är det som hetsar människor till att bli så smala?

Jag kan massor om mat och träning, skulle säkert kunna banta bort 10 kilo på några månader.
Men det skulle innebära att jag skulle äta minimalt och tråkigt, dessutom vara totalt energilös och väldigt tråkig för mitt barn, ALDRIG.

Jag är säkert "stor" i mångas ögon, själv tycker jag att jag är normal!
Jag har en go röv (om än något "hålig"), fina något hängiga tuttar, STARKA ben, och jag börjar bli riktigt nöjd med mina axlar och armar, TACK Body-pump...!

Det jag menar är att det är bra att bry sig om sitt utseende, men av rätt anledningar. Vi har så konstiga ramar för vad som är normalt. Komplex har alla, jag med, men det får liksom finnas gränser.
Jag är inte emot skönhetsoperationer, inte alls. Jag kanske till och med gör en själv en vacker dag när jag fött en bunt ungar till, vi får se.

Det jag vill säga med detta inlägg är:

Håll utkik här på bloggen efter fler röv-bilder.
Må bra och njut av livet.
Svält förih....te inte dig själv!!!!
Hellre en glass i handen en en liten röv på stranden!

Nu ska jag äta Malans fisklåda, och lite efterrätt, ska ju träna ikväll!!!!

LOVE//M

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är rätt - må bra och njut av livet....vi lever BARA NU och det är värt att försöka njuta och må så bra man kan då.....tycker du är så klok som tränar dig sund och go.



Och du, du är jättesnygg...det syns att du trivs med dig själv och det är DET som är snyggheten.



Många kramar och klapp på fina rumpan...:)

2009-04-21 @ 20:01:04
URL: http://sisselaj.blogg.se/
Postat av: Jullan

Underbart inlägg Malin! Jag kommer alltid att komma ihåg "bättre en glas i handen än en liten röv på stranden" JUST LOVE IT!

2009-04-21 @ 20:58:42
Postat av: Anonym

Vad härligt du skriver :) Man blir glad när man får läsa din blogg. Tack

2009-04-21 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0