Fredag....

Så nu är det Fredags-kväll...

Har satt mig ner med ett glas vin framför datorn, Mattias jobbar och Signe ligger så gott i sin säng och sover...
Det är ju sådär kul att sitta här hemma själv en fredags-kväll klockan 22.00.
Men, men, så är det...inte mycket att göra, och det finns ju värre saker här i livet...

Veckan har verkligen varit intensiv, mycket har gjorts och mycket har hänt...

Te.x så har krigaren Sabina http:mittlivsabina74.blogspot.com slutat kriga mot cancern, nu vilar hon tryggt och smärtfritt någonstans...
Känns så fruktansvärt hemskt att en såpass ung människa ska behöva lida så enormt. Känner så oerhört med hennes familj och vänner.

Ikväll var Laura och lilla underbara Maxime här för lite Pizza-mys, det var längesen sen sist och det är underbart att se barnen leka så fint med varandra. Nu när Signe kan gå är det ju lite lättare, jag tror Maxime liksom har tyckt att Signe varit lite menlös tidigare...Barnen är verkligen det finaste och bästa vi har!

Finns inget jag är så stolt över som min dotter.

Men det vet ni väl redan?

KÄRLEK //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0