Back on track...

Slutade ju blogga för ett tag sen...
Många har undrat varför och jag har svarat ärligt...
Bloggen blev ett MÅSTE.
Och alla ni som har familj (även andra såklart) vet ju att MÅSTEN ska man försöka minimera.

Jag har ju en tendens till det där, att skapa mig själv MÅSTEN.
Börjar med något för att det är kul, och sen slutar det med att jag känner press på mig själv, att jag måste tok-prestera, o så vips! så slutar det vara kul...

Det var ju ett tag sen jag bloggade, och gör nu som synes ett nytt försök!

Nu vet ni varför jag slutade blogga, Jag kanske ska berätta varför jag en gång började...

JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA!!!
Har alltid gjort. I skolan, almenackan, på mina jobb. Överallt.
Min dröm är att skriva en bok. Stora drömmar....

Har saknat skrivandet i bloggen så jag ger bloggen ett nytt försök, bara för min egen skull.
Ni som läser får gärna kommentera, det är ju bloggens näring.

Så håll utkik efter tankar och funderingar om kärlek, barn, motivation, mat, träning och allt annat som ryms i mitt liv.


Kärlek!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0